Sider

lørdag 17. januar 2009

En svipptur innom Obama

Hei

Akkuratt naa saa er jeg paa Heathrow paa vei til USA sammen har jeg med meg Siri, vi skal vaere sammen en uke i USA og faa med oss et av de mest historiske begivenhetene i verden, innsettelsen av Obama. Det blir helt sikkert en fantastisk tur, vi komme med oppdateringer og bilder etterhvert.
Martin Luther King Jr er en av mine fremste forbilder. Han gikk i front og trodde at det var mulig aa forandre verden selv naar det saa moerkest ut. Faren min opplevde kampen baade paa kroppe og gjennom tvruten og King var ogsaa et forbilde for han. Jeg tror at han aldri i sinne villeste fantasier hadde trodd at USA ville velge Obama. Han hadde sikkert kjoept flybilletten min til USA hvis han hadde levd. Pappa var en foelsom mann og en droemmer, og a.v og til blir droemmer sanne.....

1 kommentar:

  1. OI, så spennende! Du må juble mye for meg, og. Jeg skal følge ivrig med på fjernsynet.

    SvarSlett